lørdag 6. august 2011

litt pusterom

Etter litt pusterom i fra bloggen er det vel kanskje på tide å begynne å skrive litt igjenn.

Det som er nytt nå er at jeg har farget håret mitt brunt, viss jeg ikke har skrevet noe om dette tidligere. Og jeg har begynt å gå på lav karbo. Dette er en diett som skal hjelpe til å forhindre livstidssykdommer, at man får mer overskudd og at man går ned i vekt. I bunn og grunn spiser man helt normal mat, bare at man må unngå mat med mye sukker i, poteter, hveteprodukter, pasta, mais og ris. For å si det slik så er det ikke noe av dette helt forbudt, det er lov å skjeie ut en gang i blant, så lenge man opprettholder lav karbo kostholdet. Har bare holt på med dette i en liten uke, og merker allerede at jeg har litt mer energi enn det jeg hadde før, så dette er bare positivt i fra min side.

Vell så er det bare litt over 2 uker til skolen starter igjenn. De fleste gruer seg sikkert, men det gjør egentligt ikke jeg. Jeg gleder meg til å se alle kjente i klassen igjenn, og å flytte tilbake til hybelen aka sivilisasjonen.



Nyt sola, mens dere kan :)

1 kommentar:

  1. Jeg gleder meg også til å begynne igjen :) (men så gruer jeg meg litt også...)

    Det er koselig å lese bloggen din!

    Gla i deg <3

    SvarSlett